20 de setembre, 2007

COMPLIR ELS DEURES

La "profe" ens va manar que portessim escrits dos blocs d'unes 10 línees cadascún i hem de procurar fer-ho. Fins ara he explicat que les coses funcionen amb molts dubtes i dificultats però que confio que amb les seves explicacions dels propers dies, s'aniran esvaïn i nosaltres anirem veient les coses més clares. Jo no tenia ni idea del que era un bloc i tot just ara començo a estar-ne assabentat.
Em sembla molt bé el criteri que segueix d'explicar-nos primer les característiques dels blocs perquè siguin llegibles i efectius i que hi sigui fàcil de trobar les coses que puguin interessar-nos abans de què ens posem a editar-ne. Em dóna la impressió que així que ho anirem coneixent més bé, podré confeccionar-los molt millor de lo que m'han sortit fins ara. I com que em sembla que ja hi han 10 línees, crec que ja puc tancar.